Boodschap voor mij?

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Boodschap voor mij?

Bericht door wiba » 06-05-2011 08:20

Vannacht heb ik gewerkt en in de ochtend moeten we de patienten van de machines ontkoppelen die de hele nacht gedialyseerd hebben.
Toen ik op de zaal aan het werk ging, viel ik bijna op het bed van een mevrouw, het was net of ik een duw kreeg.
We moesten er om lachen en ik ben gewoon verder gegaan met mijn werk. Ik was bezig met een machine soppen en opbouwen toen ik in mijn ooghoek steeds een schaduw leek te zien, toen ik keek zag ik 2 keer niks en de derde keer zag ik een schim van een oude vrouw met een gebloemde jurk aan, een knotje van haar grijze haar gemaakt en een bril op. Ze stond te kijken.
Ik dacht gelukkig nu weet ik dat ik het me niet verbeeld heb, er was nog iemand aanwezig die de anderen niet zagen. Toen de patienten allemaal van de zaal af waren, was er plots een geluid als of er iets viel in het nachtkastje, ik stuikelde over iets maar ik zag beide keren niks.
De dame van de schoonmaak kwam op zaal en vroeg waarom ik haar kar verzet had of het me in de weg stond. Ik zei nee die staat nog daar waar jij hem neer hebt gezet. Maar nee hoor die was een paar meter verderop aangetroffen. Geen van mijn collega's had aan de kar gezeten zeiden ze.
Ik heb die oude dame gevraagd of ze een boodschap voor me had misschien, maar ik heb geen antwoord vernomen. Maar ook geen dingen meer die gebeurden zoals die andere dingen.

Zou ze een boodschap hebben gehad en hoe zou ik daar achter kunnen komen, dat vraag ik me af.
Ik wil er niet mee blijven zitten dus dacht ik schrijf het even op dan ben ik het kwijt.
Ik ga nu maar even slapen, vanavond heb ik een oefenavond handlezen dus wil ik een beetje fit zijn.

Doei doei allemaal
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 06-05-2011 10:25

wat bijzonder wilmieeeee !!!

ff letten op vreemde dingen die gebeuren denk ik dan dingen die zich herhalen of zo misschien is het toch wel al binnen gekomen? via het een of ander ff puzzelen denk ik he

knuffffffff
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-05-2011 15:47

Ja ik laat het ook maar gebeuren hoor, vond het wel gezellig eigenlijk, maar kan ook zijn dat zij zelf nog zoekende is naar de weg die ze moet gaan.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 06-05-2011 15:49

ja moooi lijkt me wilmie zo'n gebeurtenis :P
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 06-05-2011 16:39

Mijn vermoeden is een zwerver....misschien weet ze nog niet dat ze overleden is, maar misschien heeft ze haar weg nog niet gevonden.
Ik heb dit in mijn oude ziekenhuis heel vaak gehad. Schaduwen en schimmen en mensen in de gang waarvan ik heel zeker wist dat ze overleden waren.
Dit waren bijna altijd patiënten die op de afdeling overleden waren. Vele van hen waren er nog niet aan toe geweest (m.n. de jonge mensen)...
Heb vele diensten daar "de zwervers" de weg gewezen....langzaam aan werd het rustiger op de afdeling...ook leek het alsof collega's (die geen raakvlakken met het spirituele en paranormale hadden) opgeluchter waren, vrolijker, enthousiaster aan het werk gingen, de sfeer verbeterde....

Niet iedere zwerver heeft een boodschap...het gebeurt nog wel eens dat ze zich nog niet bewust zijn dat ze dood zijn en dan op zoek gaan, zo is zij mogelijk op de afdeling gekomen, maar misschien een oud-patiënt?????
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-05-2011 16:44

Ja daar zou je best gelijk in kunnen hebben Cailen. Ik herkende haar niet als ex-patient. Ik vond dr wel lief eigenlijk ze leek zo te zoeken en in mij herkenning te vinden ofzo.
Maar ik werd er zelf ook wat stuntelig van, dingen laten vallen en overal tegenaan lopen.
Ik heb haar nog gevraagd of ik haar kon helpen,maar ik kreeg daarop niks door. Heb haar dan ook naar het licht verwezen. Pas toen ik naar huis ging voelde ik dat ze er niet meer was.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”