Hebben wij een entiteit bij ons?

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
kweb
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25-08-2011 18:07

Hebben wij een entiteit bij ons?

Bericht door kweb » 25-08-2011 18:45

allo allemaal,

Mijn naam is Patricia, ik ben 31 jaar en woon samen met Chiel.
Een paar dagen geleden is Chiel wakker geworden met 6 vrij diepe krassen op de binnenkant van zijn dijbeen. Deze krassen varierend tussen 3,5 cm en 12 cm en lijken enigszins op een niet afgemaakt pentagram met omhoog wijzende punten.

We hebben 2 katten, maar zij komen niet op de slaapkamer. Daarnaast zien we het niet gebeuren dat de katten de deur open maken, onder de dekens kruipen naar de binnenkant van zijn dijbeen en vervolgens 6 diepe krassen op zijn been zetten. Het lijkt ons daarnaast ook, dat je daarvan wakker zou worden.
Ook hebben we gekeken naar iets scherps in bed, maar ook dit niet gevonden.

Nu is het zo, dat toen ik nog thuis woonde (Chiel en ik waren toen al samen) ik zeker weet dat ik "last" heb gehad van een entiteit. Dit begon met een trillend bed, klinkt misschien raar, maar het leek net of er allemaal electrische tandenborstels onder mijn matras aan stonden qua gevoel. Vervolgens als ik savonds achter de computer zat, begon het licht te knipperen. Dit heeft een tijdje aangehouden. Maar toen begon de intensiteit van het gevoel dat er iemand aanwezig was toe te nemen. Toen Chiel een keer in het weekend bij me sliep, werd hij sochtend wakker met een blauwe plek aan de binnenkant van zijn bovenarm. Hij dacht dat hij verkeerd had gelegen, maar toen ik vroeg hoe vaak hij blauwe plekken had van het verkeerd liggen, zei hij: ja, eigenlijk nooit.

En toen gebeurde wat ik tot dat moment als het "engst" heb ervaring. Ik lag snachts in bed en werd wakker van een fysiek gevoel. Ik voel ter hoogte van mijn heup een lichaampje tegen me aanliggen waarvan ik een handje op mijn bovenbeen voelde. Ik vond het zo ontzettend eng, terwijl er verder niets gebeurde.

Vervolgens, toen Chiel weer eens een weekend kwam slapen, werd hij sochtends wakker met een beetafdruk in zijn pols, de grote van een kindergebit. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest.

Daarna kwamen de dagen van slecht slapen, vermoeid zijn, bewust wakker blijven of met licht aan slapen. Continu had ik het gevoel van aanwezigheid. Ik heb toen van iemand het advies gehad om salie aan te steken en de kamer te zuiveren en te zeggen dat je niet kan helpen en dat het beter is dat het naar het licht moet gaan e.d. Dat heeft toen erg geholpen, want daarna heb ik nergens meer last van gehad.

Toen we zijn gaan samenwonen, hebben we soms nog wel rare dingen gehad. Maar dit waren meer "grapjes": De deurbel ging terwijl er niemand voor de deur stond, de Tom-Tom die ineens zei dat we de volgende rechts moesten (zat in zijn hoesje en lag op tafel) het terrariumlicht wat aanging terwijl er een tijdschakelaar op zat. Dit kunnen ook dingen zijn die prima te verklaren zijn hoor, maar zolang ik dat niet zeker weet is het voor mij een potentiele entiteit.

Ik heb hier zelf niet meer het hele angstige gevoel als wat ik in mijn ouderlijk huis had, maar zo af en toe heb ik wel het gevoel dat er iemand is.

Maar in elk geval, ik weet niet zo goed wat ik verder kan doen en sowieso of er wel een entiteit is of dat het iets anders is. Wat advies of gedachtewisseling zou ik daarom erg op prijs stellen.

Ik heb ook nog een foto gemaakt van de krassen, maar ik krijg de melding dat ik deze nog niet mag plaatsen omdat ik eerst minimaal 2 posts moet plaatsen. Ik zal de foto daarom later plaatsen.

Alvast heel erg bedankt voor de reactie.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 26-08-2011 20:54

Hoi Patricia

Ik heb je bericht gelezen, maar moet je zeggen dat ik hier zelf geen ervaring mee heb.

Wat ik weet wat je zou kunnen doen is iemand te vragen om in je ouderlijk huis toe te laten die met de entiteiten contact zou kunnen maken. Heb wel eens gehoord dat dat hele goede resultaten kan geven.
Ik kan je helaas niet aan een adres helpen. Er zijn hier misschien ook wel mensen die tips voor je hebben wat je mogelijk zelf zou kunnen doen.

Helaas is het een beetje rustig hier de laatste tijd, maar meid heb geduld er komen vast reacties binnenkort.

Enne welkom verder hier op het forum

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

kweb
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25-08-2011 18:07

Bericht door kweb » 01-09-2011 15:27

Hoi Wilma,

Bedankt voor je berichtje.
Het is op het moment gelukkig rustig. Ik wacht nog even af of er nog meer reacties komen. Mss zit er een goede tip tussen :)

Gr. Patricia

kweb
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25-08-2011 18:07

Bericht door kweb » 03-09-2011 14:15

En hier dan de beloofde foto....
Afbeelding

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 06-09-2011 21:57

Hallo Patricia,

dat ziet er best heftig uit hoor!

Deze dingen zijn niet leuk meer...

Maar net als Wiba,heb ik hier eigenlijk ook geen ervaring mee..
(met het wegsturen).

Ben benieuwd hoe het in de tussen tijd met jou is gegaan.

Maar wat je allemaal verteld ,lijkt me dit wel een entiteit...die dit soort dingen doet om gehoord te worden, deze persoon heeft iets te vertellen,maar krijgt geen respons.....gewoonweg omdat je niet weet wat je moet doen.

Daarom lijkt het me verstandig om ....als je ergere last hiervan krijgt om er toch een professioneel iemand bij te halen.

Het is absoluut niet de bedoeling dat je bang word van dit soort entiteiten.

Patricia,ik ken je natuurlijk niet....maar even een vraag van mijn kant....is er iemand die in het verleden misschien iets met glaasje draaien gedaan heeft?



Harte groetjes Klaudia
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

kweb
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25-08-2011 18:07

Bericht door kweb » 07-09-2011 21:37

Hoi Klaudia,

Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik moet zeggen dat er na dit incident eigenlijk niets geks meer gebeurd is. Daarom is het ook zo raar.

Om antwoord op je vraag te geven, ja Chiel heeft in zijn diensttijd bij de Marine regelmatig op de boot glaasje gedraaid met meerdere jongens. Dat is denk wel al een jaar of 13-15 geleden. Heeft toen ook genoeg gezien en meegemaakt. Ik weet niet of dat verband brengt. Het is voor mijn gevoel in mijn ouderlijk huis begonnen, maar ik ben er met name gevoelig voor. Ook als ik zeker wist dat "het" weer aanwezig was, had hij niets in de gaten en merkte verder ook niets. Behalve dan de lichamelijke gevallen.

Ik ben natuurlijk wel benieuwd, maar aan de andere kant ook weer angstig voor wat je te weten kan gaan komen. Mijn schoonzusje zei al dat ik snachts een camera moest laten draaien op de slaapkamer, maar als ik daar wat op zie zet ik geen stap meer in huis denk ik.....Een andere kennis stelde vragen waar we alleen een bevestigend antwoord op konden geven, zonder dat zij eigenlijk van de situatie wist en had het idee dat het wellicht een kindergeest is. Zij zei dat we op de slaapkamer een knuffel moeten neerzetten op een vaste plek en in de gaten moeten houden of die dan een keer op een andere plek ligt of is gevallen of zoiets. Ik durf alleen niet zo goed.

Zolang het rustig is vind ik het eigenlijk ook wel best, maar ik denk idd dat bij het volgende voorval, we er wel een pro bij halen. Even afwachten maar.

Nou, mocht ik weer nieuws hebben dan zal ik me melden.
Nogmaals bedankt voor beide reacties.

Groetjes Patricia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 07-09-2011 21:52

kweb schreef:En hier dan de beloofde foto....
Afbeelding
Dat ziet er wel heftig uit zeg.
Dank voor het plaatsen van de foto.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 16-09-2011 21:26

Op mijn handen komen dat soort krassen ook wel eens voor als de kat het weer op zijn heupen heeft en met mijn handen gaat spelen, iets anders kan ik er niet van maken.
Don't shoot the messenger

kweb
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25-08-2011 18:07

Bericht door kweb » 16-09-2011 21:56

Kees schreef:Op mijn handen komen dat soort krassen ook wel eens voor als de kat het weer op zijn heupen heeft en met mijn handen gaat spelen, iets anders kan ik er niet van maken.
Als het antwoord zo makkelijk was Kees, had ik nooit de moeite gedaan om een account aan te maken en het hele verhaal hier neer te zetten met foto...

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 16-09-2011 21:59

kweb schreef:
Kees schreef:Op mijn handen komen dat soort krassen ook wel eens voor als de kat het weer op zijn heupen heeft en met mijn handen gaat spelen, iets anders kan ik er niet van maken.
Als het antwoord zo makkelijk was Kees, had ik nooit de moeite gedaan om een account aan te maken en het hele verhaal hier neer te zetten met foto...
vaak zijn de antwoorden eenvoudiger dan ze lijken te zijn
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”