Moeilijkheden? Lees eens over Ziekmakende Aardstralingen.

De laatste ontdekkingen ten bate van je gezondheid. Hoe kan je met bepaalde ziekten beter genezen, etc. Meeste onderwerpen zijn hier wetenschappelijk onderbouwd.
Plaats reactie
Gast

Moeilijkheden? Lees eens over Ziekmakende Aardstralingen.

Bericht door Gast » 11-12-2008 23:07

Ik weet niet of dit artikel hier goed staat, vond het moeilijk te bepalen in welke rubriek, maar ik vind het hier wel passen, omdat moeilijke tijden ook veroorzaakt kunnen worden door:

Aardstralingen en wateraders
Vanuit mijn praktijkervaring heb ik op een gegeven moment ontdekt dat er wel eens cliënten met dezelfde soort klachten bij mij terug kwamen. Ik ben destijds met collega’s in gesprek gegaan omdat ik voelde dat hier een antwoord voor mij achter moest zitten wat ik nog niet begreep. We zijn op onderzoek uit gegaan en kwamen tot de conclusie dat hier ziekmakende aardstralingen en wateraders oorzakelijk aan te grondslag konden liggen, dit zijn we gaan testen.
En inderdaad, na vele testen en onderzoeken, kwamen we er achter dat wanneer een persoon ziekmakende aardstralingen en wateraders onder zijn woonomgeving had liggen, klachten wel tijdelijk weggenomen konden worden maar vaak terug kwamen op exact dezelfde manier.
Ik ontdekte voor mezelf nog wat anders, ik woonde destijds in een huis waar ik ‘last’ had van vage dingen, die ik dan aanpakte met methodes die ik zelf hanteer en die telkens even weg waren en weer terug kwamen. Dit lag natuurlijk ook aan ziekmakende aardstralingen. Ik ontdekte in die periode ook dat ik vóór die aardstralingen weg waren ik personen niet kon meten zoals voorheen, niet zuiver genoeg zeg maar, ik kon niet achter de klachten testen en dus niet oorzakelijk kon werken zoals ik gewoon was en dus niet vanuit de diepte die ik gewent was kon behandelen . Ik heb alles laten verhelpen en zie daar, ik kon weer achter de klacht kijken en mensen weer prima helpen.
Ik trok dus de conclusie dat ziekmakende aardstralingen en wateraders van groter belang zijn dan ik aanvankelijk had kunnen bedenken. Nu bekijk ik eerst met een nieuwe cliënt (of een ‘oude’ cliënt die verhuisd is) hoe het gesteld is met de woonomgeving, is die niet goed dan laat ik dat eerst verhelpen voor ik de behandelingen start. En dat werkt!

Ziekmakende Aardstralingen en wateraders is iets wat we niet moeten onderschatten. Je kan er behoorlijk veel last van krijgen/hebben en flink ziek van worden. Concentratiestoornissen; lusteloosheid; weinig eetlust; hoofd-, rug-, nekklachten; gewrichtspijnen; slapeloosheid; depressiviteit; lichamelijke verzuring; ontstekingen; bedplassen; huilbaby’s; slecht herstel van ziekten en wonden; oververmoeidheid…. Er zijn zelfs gevallen bekend van kanker en tumoren.

Leuk verhaal uit de geschiedenis.
Vroeger als het Romeinse leger na lange oorlogstochten huiswaarts keerde, waren ze vaak ziek, moe, futloos en uitgeblust. Geleerde aan het Romeinse hof gingen op onderzoek uit en gaven het leger het bevel om tijdens de volgende veldtocht hun tentenkamp op te zetten daar waar de schapen lagen, omdat schapen daar gaan liggen waar het goed is! De hofgeleerde kreeg gelijk; veldslag na veldslag werd gewonnen door het leger!

De dierenwereld geeft veel informatie over aardstraling en wateraders, schapen voelen waar het ongezond is, honden vertonen hetzelfde. Wanneer de mand van je hond op ongezonde grond staat, zal je hond daar niet of nauwelijks gaan liggen. Katten hebben juist het tegenovergestelde; katten gaan juist daar liggen waar negatieve energie is, een kat ligt het liefst op een kruising. Ik ben er nog niet achter waarom, dus als iemand dit wel kan verklaren dan hoor ik dat heel graag.
Rundvee en koeien hebben weer wel last van stralingen; een koe die op stal op negatieve straling staat geeft niet of nauwelijks melk, kalfjes die op negatieve straling staan worden vaak ziek of overlijden zelfs hiervan. Boeren laten dan ook graag hun stallen neutraliseren van aardstralingen en wateraders; hoewel ze dat dan liever niet kenbaar maken aan de buitenwereld ;-)

Moraal van dit verhaal:
wanneer er nu een lichtje gaat branden bij je omdat het herkenbaar is voor jezelf of iemand in je omgeving, zoek dan iemand die aardstralingen en wateraders kan neutraliseren, je ervaart de eerste 24 uur al vaak grote verbeteringen.
Ik hoop dat ik jullie allen hiermee een plezier doe. Greetz Karin

tirbsab
Lid
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 12-09-2008 16:13

aardstralen en breuklijnen

Bericht door tirbsab » 12-12-2008 11:09

aardstralen zullen er altijd zijn,alleen de combinatie met de breuklijnen,die van noord tot zuid lopen, zijn inderdaad ziekmakend .helaas zijn vele huizen feitelijk onleefbaar,je kunt geen aardstraal verleggen en ook geen breuklijn,wel belangrijk is dat je er niet op gaat slapen ,op zo,n kruispunt,als het even kan je bed verzetten,als dat niet lukt moet je lood onder je bed leggen.merk je dat je smorgens niet fit bent,kruip je naar onderen of naar boven in je bed waarschijnlijk lig je dan op zo,n kruispunt,aan baby,s kun je het heel goed merken als ze gaan wandelen in hun bed.heb enkele jaren geleden iemand laten komen met wichelroedes,die vroeg wie ligt er aan de linkerkant?ik zei dat mijn man daar lag.hij loopt zeker al bij de cardioloog vroeg hij,ik moest dat inderdaad bevestigen.deze man heeft mij veel geleerd,dat je bv met wichelroedes langs het lichaam beweegt en daar waar hij uitslaat,zegt meteen iets met welk gedeelte van je lichaam je last hebt van de aardstraling.huisdieren gaan nooit op zo,n breuklijn liggen,een mooi vb hiervan was dat ik bij mijn tante op bezoek was die haar slaapkamer vergroot had dmv van het platdak een dakkapel te maken,toen ik over die grens stapte ,leek het net of ik de grond in werd geduwd,ik zei tegen mijn tante,dat ze hier niet moet gaan slapen ,daar zit een hele grote,vreemd zei ze ,onze hond wil ook niet naar dit gedeelte lopen,helaas is ze er toch gaan slapen,en ernstig ziek geworden,later overleden.

Gast

Bericht door Gast » 12-12-2008 12:32

Jouw reactie is een mooie aanvulling Tirbsab, mijn katten lagen voordat ik de grond onder mijn huis liet neutraliseren altijd op vreemde plekken, op de kruisingen dus, meteen na het neutraliseren waarbij ook alle gezinsleden en huisdieren apart geneutraliseerd zijn hebben mijn poezen echt nooit meer op dezelfde plaatsen gelegen dan voorheen. Greetz, Karin

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 12-12-2008 13:06

Het is inderdaad belangrijk om te weten waar en hoe je woont,wat betreft aardstralen,
wateraders.De een is er veel gevoeliger voor dan de ander.Mijn hond was er ook erg
gevoelig voor.Buiten wou ze op bepaalde plaatsen niet liggen.Binnen geen probleem
op dat gebied,want voor dat het huis er neer gezet werd,heeft iemand met de wichelroede
getest wat de beste plek was.
Wat tegenwoordig onderschat wordt zijn de grote risico,s van alle draadloze aparatuur.
Vooral de mobieltjes,internet,draadloze telefoons,(dect) en zendmasten.Onze huizen
staan bol van de stralingen die dwars door de muren gaan.We slapen er zelfs middenin
wat bepaald niet gezond te noemen is,en ook door veel artsen niet onderkend of herkend
word,waardoor ze bij veel mensen de klachten niet kunnen plaatsen.
Zelf kan ik heel slecht tegen oa computers,na een uur of iets langer gaan mi'n oren ploepen
of ze onder druk staan,druk op m'n hoofd met hoofdpijn,en wazige tintelingen.Wist wel
dat deze aparatuur veel meer invloed op de bloeddruk heeft dan meniging weet.Wie daar
uitgebreid over hebben geschreven zijn Karel enCaroline van Huffelen,in hun boek
Onzichtbare risico's in het Draadloze tijdperk.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Gast

Bericht door Gast » 12-12-2008 16:59

Helemaal waar Hannie, het is daarom goed om iets aan elektromagnetische straling in je huis te doen. Er bestaan ontstralingsartikelen hiervoor geloof ik, zelf heb ik balans gebracht door het plaatsen van een netwerk van edelstenen in en rondom mijn huis, wat uitgetest is hiervoor. Ben ik best tevreden over.

Het is wel mooi dat voor de bouw van je huis getest is op de beste plek, zou eigenlijk altijd gedaan moeten worden. Vroeger deed men dat wel. Greetz Karin

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 23-02-2009 13:58

Hoi Karin
Mooi stuk over aardstralen en andere vormen van straling!
Je hebt gelijk Hannie, wordt erg onderschat, draadloos internet,
mobieltjes e.d.
Had 't gisteren nog met kennissen over m'n draadloze computer, en
zij beaamden dat ze d'r ook last van hadden, en ff aan een draadje hadden gedaan.
Nu willen ze heel Groningen DRAADLOOS gaan maken, dat wordt me een energie-bom hier!! Vreselijk voor sensitieve mensen, kan je zo'n last van krijgen.
Er zijn trouwens ook plaatjes te koop, die je in je mobieltje kunt stoppen, en dan zou het de straling tegengaan. Als 't even meezit, dan wordt 't nog vergoed ook door je ziektekosten-verzekering (zou 100 euro kosten, zo'n plaatje).

groetjes :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Gezond nieuws”