Waarom kan Rasti Rostelli wel mensen hypnotiseren?

Jezelf of iemand anders onder hypnose brengen. Hoe werkt dat? Wat is het doel? Is het gevaarlijk? En meerdere vragen die je hierover bezig houden
Banjer
Lid
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 11-12-2010 22:01

Bericht door Banjer » 12-12-2010 11:18

ik weet dat dit een oud topic is, maar toch wil ik hier nog even reageren.

Niet alle hypnotiseurs zijn ongeloofwaardig. Rasti Rostelli ben ik met Sita eens, die komt niet geloofwaardig over... en alleen zijn uitstraling geeft me al de kriebels...

Maar er zijn ook goede hypnotiseurs... een goede vriend van me is hypnotiseur en nog een vrij bekende persoon ook... hij heeft me alles uitgelegd over hypnose en hij kent meer dan 20 verschillende technieken om iemand "under" te brengen. Hij is in eerste instantie bekend als stage hypnotist, dus van de "lollige dingen", maar hij is ook "serieus hypnotist"... hij doet ook aan therapieën... hij gaat mij van een of twee van mijn angsten af helpen als hij weer in Nederland is... en hij heeft ook diverse wereldwijd zeer bekende celebs tot zijn klantenkring.

Overigens zou ik me nooit laten hypnotiseren op een podium... ook niet door hem... ;)
Super Banjer !!

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 09-09-2011 01:33

Zelf heb ik helemaal NIETS met Hypnose...heb de shows wel gezien van Rasta Rostelli....

Ben zelfs eens door hem benadert ..

Ik zou er ook zeker niet voor te porren zijn omdat hypnose voor mij niet goed voelt..

Als je me zou vragen waarom??
Dan moet ik je het antwoord schuldig blijven.... :oops:

Het is denk ik mijn gevoel.

Wel vond ik het leuk om naar zijn shows te kijken..
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Plaats reactie

Terug naar “Hypnose”