een niet leuke vliegtuig droom

Hoe kan je lucide dromen interpreteren? Hoe zelf te sturen in je slaap? Bespreek tips en technieken.
Plaats reactie
soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

een niet leuke vliegtuig droom

Bericht door soulsjourney » 27-12-2009 16:28

ik ga in mijn droom met een vliegtuig weg. In het echte leven durf ik ook niet te vliegen maar in mijn droom ben ik denk ik overgehaald en ga met iemand het vliegtuig in. Het lijkt een groot vliegtuig dus ik ben gerust dat er niks gaat gebeuren.
Ik zie allerlei mensen zitten aan gewone ronde tafeltjes en stoelen maar vindt dit toch niet raar (geen vliegtuigstoel te zien)

opeens begrijp ik dat ik naar de 2e verdieping moet in het vliegtuig. Ik kijk daar rond en ook weer zitten daar veel mensen aan tafeltjes en gewone houten stoelen. opeens zie ik mijn ouders zitten en ik loop naar hun tafel. De tafel naast hun is nog een stoel leeg dus ik vraag of ik er mag zitten en de 2 oudere heren knikken van ja.
Ik zit net rustig tot het vliegtuig begint te taxien. Maar dit is geen normaal taxien, het vliegtuig gaat hoekig de bochten door en vrij hard en de bovenetage(waar ik iin zit) helt vervaarlijk over steeds. Opeens staan we op de startbaan en we maken opeens vaart en gaan vrij hard. Toch zie ik dat er een auto voor ons rijdt op een grasbaan! (ik zie de auto klein) en er zit nog iets voor.
Opeens zitten we in de lucht en dan begint het. Opeens voel ik het vliegtuig steil omhoog gaan en ik zit opeens met een veiligheidsgordel vast in mijn (houten keuken)stoel. Mijn maag begeeft het zowat (en ik voel deze angst echt omdat het een lucide droom is) en ik knijp mijn ogen dicht en mijn handen omklemmen de stoel. En dan maakt het vliegtuig (een grote learjet) een LOOPING!! nee och god nee denk ik. ik ben doodsbang maar het vliegtuig vliegt verder met een rotvaart en als we uit de looping gaan en ik zowat van angst bezwijk gaat het vliegtuig steil naar onderen. Oh nee we storten neer. Het vliegtuig gaat recht omlaag, met de neus recht omlaag. Ik zie niet wat de anderen doen maar ik ben doodsbang./ik zie de grond steeds dichterbij komen maar de droom stopt net op tijd.

Opeens staan we op een luchthaven in dortmund (waar we tussenstop moesten zijn) en we moeten overstsappen naar het vliegtuig dat mij naar mijn bestemming brengt nl een aziatische stad (ik dacht bangkok maar ik herinner me vaag dat het een stad was met 2 wooren maar ik kan me niet meer herinneren wat het was) maar ik denk Ik STAP NOOIT MEER IN EEN VLIEGTUIG!! omdat de vorige vlucht zacht gezegd wel heel slecht bevallen was.
Toch loop ik door de luchthaven maar ik zie er niet veel van.

De droom eindigde volgens mij met het zien van een aantal grote jumbojets waardoor mijn angst van het vorige vliegtuig enigzins teniet werd gedaan want met zo'n enorme jumbojet maakt men immers geen loopings....

Daar dit een heldere en ook lucide droom was en ik mensen hoorde praten en alle emoties en gevoelens echt voelde (helaas dus de looping ook) was dit dus niet helemaal een leuke droom. Je wilt niet weten hoe het voelt als zo'n vliegtuig met zo'n snelheid een looping maakt. Echt niet..

ik ben benieuwd wat mensen hiervan vinden

Soulsjourney

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 28-12-2009 01:03

Pf nou met het lezen van jou droom,leek wel of ik ook in dit vliegtuig zat,mijn keel leek wel dicht geknepen zo,n vaart dat het vliegtuig had........ANGST........
In wat voor periode van jou leven zit jij???Er heerst zoveel angst en onzekerheden.Zelfs bij jou ouders kan je niet terecht.PF wil je hierover praten anders even een prive mail A>U>B.
Net jou droom gelezen van de kolibrie,,daar ben je achteruit aan het dromen hier vooruit,welke droom had je het eerst?
Knuffels voor jou.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

re:droom

Bericht door soulsjourney » 28-12-2009 10:36

hoi

ik had eerst de droom met de kolibrie. alleen hing die stil in de lucht en vloog niet vooruit of achteruit.

er zijn heel veel angsten en onzekerheden. vooral over het paranormale aspect.
en je hebt gelijk alhoewel ik geweldige ouders heb kan ik er bij hun ook niet bij terecht

Soulsjourney

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 28-12-2009 19:14

Lieverd heb ook al jou bericht bij de koliebrie gelezen,daar achteruit hier als een speer vooruit(voor jou staat het stil,het is alleen zo niet dat geven jou dromen aan) geeft jou een teken dat je als een snelheid met jou ontwikkeling bezig bent,in jou dromen dat is alles een symboliek,haal daar uit wat jij nodig hebt om jou zelf te ontwikkelen.Ik vind het altijd zo leuk dat mensen iedereen willen uitleggen ,,,dat zie ik bij jou,deze gaven heb jij,,wat ik dan jammer vind is dat ze jou niet op de goede weg zetten om je zelf te ontwikkelen.In jou droom zie jij een prachtige boom met bloemen,een boom heeft zijn wortels zeer sterk in de grond staan,hij heeft de kennis der wijsheden in zich.Lieverd kan jij mediteren(kijk bij meditaties),ga dat is doen ,ga in jou meditatie naar die boom,stuur nu zelf jou ontwikkeling om jou meditatie uit te werken om te kijken wat niet en wat wel bij jou past.Vraag aan de lieve staander (boom wat hij jou te vertellen heeft,vraag het hem gewoon,kan jij het niet allleen neem dan jou kolibrie mee in jou meditatie,omring je zelf met roze dat is de kleur van de bloem,een bloem geeft altijd een medicijn in dit geval een bescherming voor het zelf..Ondek het zelf(Jou Innerlijke) in de meditatie ga is op onderzoek uit wat het jou gaat brengen.HAHA Lieverd hier op het forum zijn wij ëën familie,niets is gek,ook wij alle hebben een privemail waar jij en iedereen terecht kan met persoonlijke vragen,dit forum wordt uit liefde gegeven,Daar staan wij voor.Lief kolibrieke ga proeven van jou nectar,vlieg erop uit,je kan het je bent er speels genoeg voor om je zelf te leren kennen.Vlieg overwin die angst.Jumbojet Heb jij vragen hoor ik het graag.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Lucide Dromen”