Wat kan schrikken lekker zijn.

Hoe kan je lucide dromen interpreteren? Hoe zelf te sturen in je slaap? Bespreek tips en technieken.
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 25-07-2010 21:10

Wilma is heel normaal dat je na deze ervaring onzeker bent...komt je weet niet wat je te wachten staat.Niet alles kan/of heb je in handen.De negen zie ik als heling,en veer zie ik als heilig.Dat jij als een paling gestoopt bent en een nieuwe huid hebt gekregen is voor mijn een teken van herboren zijn.Zoals meerdere dames al aangeven.Je hebt niks losgelaten...je hebt veel dingen een plaats gegeven zo voel ik dit.Knap dat jij weet wie dit was.....Dit is een zelf genezing,jou onderbewusten is al een tijdje met deze persoon bezig geweest.Je zaait en je krijgt. :lol: Lieverd proficiat met je nieuwe geboorten.Je zal dit nu nog niet sterk voelen...toch gaat dit komen vertrouw op je zelf.Zodat je in alles kan zijn.Las net je wandeling in het bos....transformatie....die is al voorbij.Dat is de acht mijn gevoel.Symboliek hiervan de acht is macht,geld,oneindigheid,hebzucht,eigenmachtigheid,zorgloosheid.Succes met dit alles lief mens
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 25-07-2010 21:27

@ Garry
Ik vind het heel moeilijk om te zien wat het met uittreding te maken heeft. Omdat ik uit mijn oude vel ben gehaald? Dat is dan de uittreding?
En wat betekend dan de stroom ervaring dat het veertje te weeg bracht? Dat was net of er electriciteit op me gezet werd en van top tot teen naar beneden trok dat was eigenlijk de meest intense ervaring in de droom.

@ Karin

Waarom is het zo knap als ik weet wie het was die dat deed met dat veertje?
En waar komt dat cijfer 8 zo vandaan bij jou?
Denk ook zelf dat het met nieuw begin te maken heeft, maar ook aan jou de vraag wat de stroom ervaring dat eraan vooraf ging is geweest?

Jullie zien ik ben er nog niet helemaal uit, ben zoekende maar weet niet waarnaar.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 25-07-2010 21:31

allisa26 schreef:enigste wat mijn mening is wiba is dat je meer in je mars hebt idd dan je zelf denkt dat geloof ik althans. vraag me niet hoe dat komt.
maar dat denk ik toch wel.
Wat ben je toch een lieverd je maakt me verlegen. Ik hoop ook dat ik duidelijkheid ga krijgen.
Voel met ook steeds zelf verzekerder in wat ik doe. Krijg ook de mogelijkheid om dingen uit te proberen de laatste tijd, alles op intuïtie en het komt goed over gelukkig.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 25-07-2010 22:28

wiba schreef:
allisa26 schreef:enigste wat mijn mening is wiba is dat je meer in je mars hebt idd dan je zelf denkt dat geloof ik althans. vraag me niet hoe dat komt.
maar dat denk ik toch wel.
Wat ben je toch een lieverd je maakt me verlegen. Ik hoop ook dat ik duidelijkheid ga krijgen.
Voel met ook steeds zelf verzekerder in wat ik doe. Krijg ook de mogelijkheid om dingen uit te proberen de laatste tijd, alles op intuïtie en het komt goed over gelukkig.
:oops: dankjewel wiba. ja tis gewoon een gevoel dat ik bij me heb van jij zo heb ik dat wel vaker bij mensen.

je mag gerust geloven dat je kennis echt heel ver kan reiken, je hebt veel in je mars denk ik zo. daar kan je veel mee!
geloven in jezelf mag dus heel zeker!
en blij om te horen dat dit allemaal je deugd doet .
wat jou intuiti betrefd daar mag je idd heel zeker goed op toevertrouwen!
je intuiti zit op de juiste plaats wiba. je kennis is ook heel erg ruim op die vlakken. :) en tja dat is wat mijn intuiti dan aangeeft ivm jij
dat je echt veel in je mars hebt. precies automatische gedachte die ik leg :oops: bij je best vreemd!
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 25-07-2010 22:33

Je mag er zelf ook zijn meid, je hart zit op de goede plek !
Afbeelding
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 25-07-2010 22:34

:oops: dankjewel wiba
knuf :oops:
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 26-07-2010 00:01

Wilma,Ik bekijk dit via het medicijnenwiel.
De acht in het medicijnenwiel staat voor de kracht van de grote wetten. Het begin wordt het einde het einde wordt het begin.Zoals een sterven als geboorte is een levendige verandering.Dit geheim wordt gesymboliseerd door de vorm van de acht....oneindigheid. Het leert ons wat is onder,is gelijk aan wat is boven om de wonderlijke werken van een afzonderlijk ding te volbrengen,ofterwijl er is leven na de dood en er is dood naar het leven.Eeuwig leven.Dat wil dit alles zeggen.Drie demensionaal is tot in het oneindige doorgaan.

De negen wil mijn zeggen de kracht van beweging,Instinctief zeker handelen en creatief inspiratie verbinden zich tot krachten van energetische werkwijze.

Vergelijk je met het dierenrijk en vraag je af wat is je persoonlijke rol,jouw functie,mijn werk binnen de maatschappij der mensen.Binnen het dierenrijk is er geen scala aan beroepen.Hun rollen zijn gelijkwaardig als de cellen van een lichamelijk organisme.

De negen heet in het medicijnenwiel ook DE KRACHT VAN HET MEDICIJN.De kracht van de negen is de beweging binnen in de grote kosmische kringloop. In deze beweging bevinden wij ons als wij ons medicijn ondekken en haar verwezelijken.Ieder afzonderlijk moet het potentieel van zijn eigen macht toepassen,dat hij met behulp van de kracht van het oogsten als visioen ontvangt.En met zijn gezonde verstand zijn medicijn actualiseerdt.

Nu is jou vraag wat is heilige 4....hoogste punt van de duisternis...poolster..verlengde aardas,wijsheid handelen met feilloos instinct,ons centrum,geestelijke bewustzijn.Noorden,,ruiken,lucht,wereld der dieren.Kracht van logica en verstand.Intuitief weten.Zie en vergelijk, wij met de dieren.het bijzonderen aan de mens is zijn taal vermogen,wij zijn vergiftigt met ons spreken,wat is hier in de leer telepathie,s handelen .

Heilge 5 rijk der mens..dieren als verwanten,aanraking via taal.spiegelbeeld in anderen kunnen zien.Windrichtingen zijn de landkaart.Het oervertrouwen.De 5 en 4 vormt de negen.Zie waarvoor die stroomschok is geweest.Waarvoor die Beuk jou aandacht trok...Jou medicijn(Beuk) waar jij je zelf in het midden kan zetten,voor energie die op dat moment nodig is.Kosmiche energie,energie van de aarde zet je zelf in het midden en ervaar jou medicijn.Hierdoor voel jij je zelf verlicht.op deze manier ben je een medicijnenvrouw voor je zelf.Een arts..kan genezen,,ook jij zelf kan je genezen als je dit gaat zien en ervaren.Beleef je zelf vanuit het midden,dat is de beweging binnen de grote kosmische kringloop.Jouw medicijn.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 26-07-2010 20:23

wiba schreef: Voel met ook steeds zelf verzekerder in wat ik doe. Krijg ook de mogelijkheid om dingen uit te proberen de laatste tijd, alles op intuïtie en het komt goed over gelukkig.
Dat is ook erg fijn...als je die ruimte en mogelijkheid krijgt aangeboden om dingen uit te proberen. Zou ik ook wel willen, maar voel me daar nog erg onzeker in terwijl er van binnen van alles borrelt :)
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 26-07-2010 21:07

Lieve Karin

Ik ben blij met je omschrijving, al vind ik het wel lastig om te interpreteren zoals jij het beschrijft. Is niet mijn woordkeuze denk dat het daar door komt.
Maar als ik het langzaam herhaal snap ik de intensie er wel van.

Alleen snap ik niet zo goed de opsomming van de 4 en de 5, waarom je die apart benoemd in deze. Ja samen 9 maar dat zijn de 2 en de 7 ook. Hihi snap je voor mij is het geen logica, dat je juist deze twee eruit haalt.
Ja de omschrijvingen zijn duidelijk.
De 8 ja is oneindig, dat zie ik ook, ben het wel met je 8 omschrijving eens :wink:

Is allemaal een intense periode voor me.
Ben erook wel moe in en moet goed op me zelf passen merk ik.
Was heel moe voor de vakantie en nu begint het weer een beetje terug te komen die vermoeidheid. Mag niet van mezelf dus zal ik wat gas terug nemen.

Ben heel blij met jullie reacties hier. Het doet me echt goed, dat jullie meedenken.

Thanx Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 26-07-2010 21:10

wiba als je voelt dat je moe komt , neem vooral je rust
pas op met sneltreinen aub
is goed dat je het zelf opmerkt en idd dan even een stap achteruit zet
in de zin even iets anders zodat je je terug kan opladen enzoverder
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Plaats reactie

Terug naar “Lucide Dromen”