Wat kan schrikken lekker zijn.

Hoe kan je lucide dromen interpreteren? Hoe zelf te sturen in je slaap? Bespreek tips en technieken.
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 27-07-2010 11:55

Dat komt wilma als je in ontwikkeling bent je niet van de heilige 2 naar de heilige 7 kan .Het is een circel het midden is de 5 daarvan uit ga je met de cijfers omhoog.Dit alles is ook ingewikkelt als je het medicijnenwiel niet in bezit hebt.Als je het een enkele keer leest,je verbeeldingskracht erbij haaldt zal je dit alles goed voor je zelf kunnen plaatsen.Lieverd succes met jou medicijn.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 28-07-2010 11:38

Garry schreef:
wiba schreef:@ Garry
Ik vind het heel moeilijk om te zien wat het met uittreding te maken heeft. Omdat ik uit mijn oude vel ben gehaald? Dat is dan de uittreding?
En wat betekend dan de stroom ervaring dat het veertje te weeg bracht? Dat was net of er electriciteit op me gezet werd en van top tot teen naar beneden trok dat was eigenlijk de meest intense ervaring in de droom.


Jullie zien ik ben er nog niet helemaal uit, ben zoekende maar weet niet waarnaar.
Lieverd ik zou alles nie zoO gaan analyseren as ik jou was...ga proberen in te voelen...en sta stil bij ieder moment van deze droom wellicht 'verteld' dat je iets, maar zou t vooral loslaten als er niks binnen komt. De tijd zal t wel leren...hier is tijd voor nodig voor ons allemaal die in deze processen zitten of mee te maken (gaan) krijgen. Geduld heb geduld. Meer advies kan ik je nie geven...komt tijd komt raad...echt waar. Liefs Garry Ps Take it easy...
[i]Nog effies een aanvulling; daar je uit je oude vel bent gehaald in die droom geeft een transformatie-proces weer...dat intense gevoel dat dat veertje zeg maar te weeg bracht geeft aan dat je in een andere trilling komt te staan, je bewustzijnsnivo is verhoogd wat je gevoeliger maakt. De plaats waar je bent geweest in je droom zie ik als de uittreding ansicht, dat gebouw die mensen bij wie je was hebben daarmee te maken. Ja ingewikkeld hé vooral nu je er zo middenin zit zelf en óók nog wat vermoeid bent.
't Is óók vrij lastige materie om te omschrijven, want 't heeft allemaal zoveel met inzicht & gevoel te maken dit alles, vin ik.
Nb. Bachbloesemremedie wil je misschien wat op weg helpen om beter te gaan voelen. Lieverd sterkte hoor...denk an je. Liefs Garry :wink: [/i]
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-07-2010 20:43

Ben er gewoon wat beduusd van dat dit er allemaal uitkomt.
Ja dat er het een en ander met me gebeurd dat heb ik zeker door.
Dat het veel is in een korte tijd besef ik ook.
Gevoeligheid is ook veel sterker, maar al klaar zijn en mijn vel achter kan laten voor een hogere trilling.............das meer dan ik door heb.
Daarom veel vragen en onzekerheid.

Ik neem ook zeker de tijd om het te ervaren en wil zeker niks forceren.
Ben jullie lieverds hier heel erg dankbaar voor jullie woorden hier.

Luv U
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 29-07-2010 18:38

Hihihi wat is het toch lekker om te weten dat er mensen van me houden.
Het is wederzijds en dat is nog mooier, ben zo blij met mijn forumfamilie, veel liefde ontvang ik van jullie allemaal en geef het ook graag terug.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 29-07-2010 19:33

Hihi...nu met plaatje :D


Afbeelding
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 29-07-2010 20:31

Heel mooi Karin hoe je dit neer hebt gezet .Ik sluit me daar helemaal bij aan.Als aanvulling nog dit.
De 9 staat voor integriteit en wijsheid en de 5 staat voor vrijheid en discipline.De 4 staat voor stabiliteit en ontwikkeling.

Dit betekent dat je dus om die 9 te bereiken mag leren vrijheid voor jezelf te creéren en disciplines en stabiliteit mag leren te ontwikkelen.Je mag dus leren wat het is om te weten wie ben je wat kun je en wat je wil je .Wat zijn je blokkades en overtuigingen die jou weerhouden om de dingen te doen die je in je hart graag wilt doen maar die je door angst,twijfel of door onzekerheid niet aanpakt.
Dit is dus zuiver een leerles een hele duidelijke.Het is het begrijpen van je levensdoel.
Degene op het 4 5 /9 levenspad zijn hier op aarde om zich bezig te houden. met kwesties op het gebied van stabiliteit onafhankelijkheid en integriteit wanneer ze met de jaren leren volgens gedisciplinieerd ontwikklingsprocees vrjiheid te ervaren en om in overeenstemmiing te brengen met hogere princiepes en oprechte wijsheid.
Dit kan een harde leerschool zijn.
om negatieve neigingen te overwinnen en het tot wasdom te brengenHet leven levert de lesstof die de disciplines en concentratie bijbrengt die tot grotere vrijheid leidt ,innerlijk en in de buitenwereld en je leert dat er een stabiel stapsgewijs proces voor nodig is om de doelen te verwezenlijken. maar bovenal wordt je geconfronteerd met de wijsheid van het leven in overeenstemming met de wetten van de Geestkracht.
Wees niet ongeduldig
Doe alles stap voor stap want !
Teveel Licht kan je ook verbranden .je kunt niet alles tegelijk ,als je als kind geboren wordt kun je ook niet gelijk naar school .Alles heeft zijn ontwikkeling altijd nodig
Vertrouw dus op jezelf want alles zit in jou niet buiten jou.Buiten je kun je niets vinden
Alles zit in jezelf en daar kun je steeds naar terug gaan.Naar jezelf.
Heel diep van binnen weet je namelijk alle antwoorden.Luister daarnaar en vetrouw

Wil je er meer over weten kun je alles over nummers vinden en wat dit voor jou betekent in het boek van Dan Millman het boek heet :
Het leven waarvoor je geboren bent.
Bepaalde zinnen komen dan ook uit het boek.


En geloof me ik ben deze weg ook gegaan en het is niet gemakkelijk.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-08-2010 20:24

Marianne ook jou woorden stel ik zeer op prijs.
Zo mooi kan jij dat ook allemaal verwoorden zeg.
Moet het allemaal steeds weer lezen hier en het maakt indruk op me, had geen idee dat deze droom zoveel naar boven zou brengen.

En Garry lees nu ook weer jou stukje over de bachbloesem, sorry was het even kwijt. Kon op één of andere manier even geen contact met deze topic hebben, moest het even met rust laten om alles tot me door te laten dringen.

Ik ben ook wel geduldig hoor, soms ewoon nieuwschierig en soms overvallen me situaties gewoon.
Weet het dan even niet meer en heb dan even afstand nodig van het onderwerp.
Er komen mooie mensen op mijn pad die me hier ook in helpen en sturen, daar ben ik heel blij mee.

Ben ook heel blij met jullie meningen en heb er heel veel aan.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 01-08-2010 21:54

Wat kan een droom dan veel teweeg brengen he Wilma. Zit dit alles zo nog eens te lezen net. Mooi hoe je er op reageert vind ik.
Ik heb zelf ook dat dromen van een jaar maar ook in de jaren daarvóór nog helemaal meespelen in de manier waarop het leven zich nu aandient. Eerst soms niet te bevatten, daarna kan je het voorzichtig plaatsen, en nog veel verder valt alles op eens op zijn plaats.
Dan pas kan je er ook volledig mee omgaan en begrijpen waar dit alles nu precies om gaat,en toe gaat leiden. Wat jouw eigen plek in het geheel is bedoel ik. Niet dat het dan opeens gemakkelijker is, maar je gaat dan opeens zien wat je er mee doen kunt voor jouw zelf. Je kan er dan 'handen' en 'voeten' aan geven.Neem ook je tijd he meid, heel belangrijk.

Wat is deze manier om het hier zo neer te kunnen zetten toch heerlijk soms, want het zo tegen iemand te uiten zeg maar, dan lukt het me vaak niet de juiste woorden te kiezen om wat ik voel precies zo uit te drukken in het 'even' hard op te gaan zeggen dan ook nog... erg is dat toch he.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-08-2010 22:13

Ja klopt Hannie ik heb dat ook, dat ik zo hele verhalen kan schrijven hier, maar als ik tegenover iemand zit komt het niet zo makkelijk.
Kan ik niet zo goed de woorden vinden die ik wil zeggen en dan komt het ook niet zo goed over meestal, dan dat ik het op schrijf.

En ik zal mijn tijd nemen hoor. Voelt allemaal al zo anders dan een jaar geleden. De rest zal ook wel duidelijk worden in de loop van de tijd.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 02-08-2010 06:27

Volgens mij ben je de afgelopen, nou wat zal het zijn, 2 maanden met een noodvaart in de ontwikkeling gegaan...
Tenminste als ik alles zo terug lees.
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Lucide Dromen”