tekstverklaren/

Hoe kan je lucide dromen interpreteren? Hoe zelf te sturen in je slaap? Bespreek tips en technieken.
Plaats reactie
Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

tekstverklaren/

Bericht door Margriet » 09-08-2010 19:10

Ik zou graag horen of er iemand raad weet met mijn volgende vraag:

Ik heb zeer regelmatig dat als ik 's ochtends wakker word en me nog net even omdraai ik een hele gedrukte tekst zie met woorden die ik niet of bijna niet kan ontcijferen en het scrollt maar door.

Kan iemand dit verklaren echt het zou heel fijn zijn voor me want het komt de laatste tijd wel opvallend veel voor.
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-08-2010 19:21

Jeetje, dit is mij ongeveer een maand? geleden overkomen Margriet. Wel in combinatie met nog een droom, maar was er ook verrast door.
Heb het aan iemand kunnen vragen, dus voor mij is het duidelijk.
Had in elk geval met een uittreding te maken waarin ik boodschappen van iemand kreeg. Kan er verder niet op ingaan helaas.

Maar bij jou moet ik even nadenken, droomde je er nog iets omheen?
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

herkenning

Bericht door Margriet » 09-08-2010 19:28

Hannie het is heerlijk dat je dit in ieder geval herkent en ik begrijp dat je er niet op door kunt gaan.

Of ik er iets omheen droomde?
Je bedoelt van tevoren neem ik aan.

Dat is het juist nl op dat moment draai ik me om en dan pas zie ik die gedrukte tekst dus weet ik niet of ik daarvoor iets gedroomd want dat is dan doordat ik die tekst wil ontcijferen weg.
Raadselachtig vind ik dit.
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-08-2010 20:11

Dan wordt er jou toch ook iets meegedeeld denk ik, wat in de toekomst duidelijker zal worden. Onbewust ben je er al klaar voor, voor de volgende stap zal ik maar zeggen. Door deze droom werd je hier allert op gemaakt.
Laat maar rustig gebeuren dus, 'het'komt er aan. :)

(ik kreeg dit van een indiaan, dat kan ik wel vertellen, en de droom die ik op het zelfde moment had in die zelfde nacht, was de 'voorloper' er van) een vervolg verhaal dus waarin ik me dus ook bewust was in de droom dat ik droomde.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Lucide Dromen”